Vážení zákazníci, z důvodu problému s dodavateli jsme nuceni momentálně pozastavit přijímání objednávek. Omlouváme se za komplikace a děkujeme Vám za pochopení. Mobilus.cz

Doprava, platba, reklamace

Osobní odběr v ČR (zdarma) - výdejní místo v brně

Česká pošta - Balík Do ruky - doručení do 24 hodin přímo k vám domů (EMS - express)

Česká pošta doručí vaší zásilku do 24 hodin po celé ČR, v den doručování budete informováni SMS zprávou. V den expedice obdržíte podrobný e-mail s číslem balíku a datem doručení.

V průběhu doručování si můžete změnit termín a způsob doručení prostřednictvím www.ceskaposta.cz/zmenadispozice, kde po zadání čísla zásilky a kontaktního telefonu můžete změnit dispozice pro svoji zásilku.

Formulář Vám nabízí: volbu dodání zásilky dopolední pochůzkou, uložení na poště bez pokusu o doručení, uložení na jiné ukládací poště nebo posunutí prvního doručovacího pokusu o jeden pracovní den.

 Dopravné + dobírka 159,- Kč + 100,- Kč (259,- Kč vč. DPH) *v ceně je zahrnuto i pojištění v případě poškození zásilky či odcizení

 

ZÁSILKOVNA - DORUČÍME ZBOŽÍ DO JEDNÉ Z 1139 POBOČEK ZÁSILKOVNY

 

ULOŽENKA - OBJEDNANÉ ZBOŽÍ SI MŮŽETE VYZVEDNOUT NA JEDNÉ Z 342 POBOČEK ULOŽENKY. 

 

PPL - DORUČENÍ DO 24 HODIN PŘÍMO K VÁM DOMŮ

Doba doručení zásilky do 24 hodin (v pracovní dny) od odeslání balíku. Při odeslání balíku od nás Vám bude zasláno oznámení prostřednictvím SMS s číslem balíku. Řidič společnosti PPL Vám zavolá, aby upřesnil čas doručení.

U PPL je pak možné vyhledat zásilku na portálu https://www.ppl.cz.

 

MOŽNOSTI PLATBY

HOTOVĚ - BEZ POPLATKU

DOBÍRKA - POPLATEK 259 KČ

PŘEVODEM - BEZ POPLATKU (PŘI NÁKUPU NAD 2.000 KČ)

REKLAMACE

Vaše reklamace zasílejte na níže uvedenou adresu:

MOBILUS.CZ

DAILY TRADE s.r.o.

Brno - Veveří, Lidická 700/19, PSČ 602 00

Mail: reklamace@mobilus.cz

Reklamační řád naleznete zde: http://www.mobilus.cz/reklamace/

Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne na delší lhůtě.

 

CO TO ZNAMENÁ, KDYŽ JE ZBOŽÍ „ROZBALENÉ“?

Jak již samotné označení napovídá, naše společnost se věnuje prodeji zboží, které bylo některému z našich dodavatelů vráceno ze záručních nebo jiných důvodů. Jednoduše řešeno, nemusíte být první, kdo daný produkt zakoupil.
Takovéto zboží, je označeno štítkem ROZBALENÉ. Rozbalené zboží pro Vás kontrolujeme, aby bylo vše v pořádku.